reede, 27. veebruar 2009

Vat, mis juhtus!

Ema on vannis, kui Juku tormab vannituppa.
“Ema, kas ma võin vanni tulla?”
“Ei, mis sa nüüd.”
“No siis ma hüppan aknast alla.”“No tule siis aga ära vee alla piilu.”Juku lähebki vanni ning vaatab ka vee alla ning küsib:“Mis asi see on?”
“See on kassipoeg.”
Järgmisel päeval on isa vannis ning Juku tormab taas vannituppa.
“Isa, kas ma võin vanni tulla?”
“Ei, mis sa nüüd.”
“No siis ma hüppan aknast alla.”“No tule siis aga vaata, et sa vee alla ei piilu.”
Juku lähebki vanni ning vaatab ka vee alla ning uurib jälle:
“Mis asi see on?”
“See on sardell.”
Kolmandal päeval on ema ja isa koos vannis ning Juku tormab taas vannituppa.
“Ks ma võin ka vanni tulla?”
“Ei, mis sa nüüd.”
“No siis ma hüppan aknast alla.”“No tule siis aga ära vee alla piilu.”Juku lähebki vanni ning vaatab ka vee alla ning hüüab:
“Oi kassipoeg sõi sardelli ära...”

Kommentaare ei ole: