pühapäev, 1. märts 2009

Eksklusiivintervjuu Lillekesega!!!


Pildil Lilleke kohtumas Riigikogu aseesimehe Jüri Ratasega, viimase kabinetis Toomapea lossis. Voh!


Tänapäeval võib igaüks endale antenni per*e pista ja väita, et ta on kanal. Nii tegi ka Lilleke. Järgnev eksklusiivintervjuu on tehtud 21.veebruaril.

Kes sa oled?
Ma ei ole avaliku elu tegelane kuid ma liigun valitud seltskonnas ning oman infot, mida tavainimene ei pruugi teada. Ma ei saa ka kõike paljastada kuid ma saan tilgutada infot, mis on kasulik kõigile teada... Küll ma olen ikka ennast täis!

Minu isik jääb veel saladuseks. Aga kes esimesena minu isiku paljastab saab auhinnaks nädala aega kajastust minu blogis, kokku segatuna tõrva ja sulgedega...

Miks sa seda teed?
Mul on oma arvamus ja ma tahan seda ka teistega jagada. Ja väike torm teeklassis annaks juurde uut hingamist juba kõdunemis märke näitavale kollasele ajakirjandusele.

Minu blogi on minu isiklike mõtete avaldamiseks, mis põhinevad minu loetud, nähtud ja kuuldud infol. Samuti vihjetel, mida saate saata e-maile lilleketeab@gmail.com Kui minu sissekanded kedagi solvavad, häirivad või vihastavad siis võtke teatavaks, et mind see ei kotti!

Millal sa seda teed?
Mida? Aaa... Kirjutan blogi. Hommikul, lõunal ja õhtul... ...vahel ka öösel ;-)

Mis teemadel sa oma blogis sõna võtad?
Oi neid on palju. Kas loetlen?

Jah, palun.
No näiteks... Kadriorg, Stenbock ja Toompea. Mundris ja mundrita. Kaitsepolitsei on kuum teema!!!

Majandus. Meedia ja meediakriitika. Tänapäeval peavd kõik end suurteks meediaekspertideks. Ega minagi tohi rongist maha jääda.

Seks ja seltskond. Kollased ja roosad uudised.

Ja palju muud, millest võid leida sissekandeid minu blogis. Ka lugejad võivad blogi tegemiseks vihjeid anda kirjutades e-mailile lilleketeab@gmail.com

Millised on sinu kokkupuuted ajakirjandusega?
Ma olen üle viieteistkümne aasta seoses oma hobiga kokkupuutunud ajakirjandusega nii Eestis kui välismaal. Ja selle aja jooksul on selgeks saanud, et kes? Mis? Kus? Kellega? Milleks? Millal? Ja nii edasi...

Kes on sinu eeskujud blogi kirjutamisel?
Inno ja Irja Tähismaa oma suurepärase atmosfääriga ja südamelähedaste vestlustega kohvikuga. Sealt saab mõnest asjast teada varem, kui avalikus sellest rääkima hakkab.

Õhtulehe staarajakirjanik Mari-Leen Albers, keda kõik vihkavad aga samas kõik loevad tema kirjutisi endal ila tilkumas... Ja näpud arvutiklaviatuuril kommentaare kirjutamas.

Kas oled rahul sellega, mida oled saavutanud ja kuhu jõudnud?
Ei veel. Ma alles hakkan maailma vallutama. Näiteks, on mul üks eesmärk, mille tähtaeg on alles kahe aasta pärast! Jälgi arenguid minu sissekannetes!

Milline on su haridus, millised kooli oled lõpetanud?
Keskeri, kutsekool. Olen ka kõva iseõppija. Ma olen juba lapsest saadik raamatuid lugenud.

Entsüklopeediast - Raamat, see on selline paberite kogum, mis on tihedalt täis arvutekraanilt tuttavaid tähti ning need on köidetud kõvemate kaanete vahele, et oleks parem hoida. Raamatuid võib lugeda igal ajal ja igas kohas... Raamatuid saab osta ja ka laenutada. Laenutamiseks sobib kõige paremini koht, kuhu peale on kirjutatud RAAMATUKOGU, milliseid võib leida igaühe kodukohast.

Millised on sinu hobid?
Scrapbooking. See on eestlastele võõras sõna ja et end lihtsamini arusaadavaks teha võtan selle kokku sõnasse harrastusajaloolane.

Peale selle on minu suur kirg fotograafia. Neli aastat tagasi sain oma esimese digifotoka ja see on tõesti lihtne. Kui on vaid silma, võib igaühest staarfotograaf saada. Nüüd olen juba peegelkaamerale üle läinud.

Pildistamisžanrilt olen selline uudisfotograafi tüüpi. Olen pildistanud siniverelisi, riigipäid ja valitsusjuhte. Ka mitmesuguseid üritusi. Seoses fotosessioonidega olen käinud näiteks Eesti mereväe lipulaeval ENS Admiral Pitka pardal, Briti mereväe alusel HMS Edinbrugh ja roninud Pika Hermanni torni.

Olles iseloomult selline vastik isik. Lasen tihti pildistamisel küünarnukid käiku ja astun julmalt ka “päris” pressifotograafidele ette. Eestis pole paparatsundus veel kuigi arenenud. Seda põhjendatakse sellega, et pole kedagi pildistada. Tegelikult on küll ja olen ise tabanud mõned sellised fotod, mille eest Õhtuleht maksaks head hinda... Võibolla panen oma fotopangast mõningaid pärleid ka oma blogisse üles. Jälgige blogi ja võibolla näete tõelisi Eesti paparatso-pilte!!!

Kus sa tavaliselt trennis käid ja kaua sa korraga treenid?
Kui seks on sport siis... kasvõi terve öö...

Mis on kõige ohtlikum asi, mis sinuga on juhtunud?
Kaubarongi eest ära hüppamine raudteetammilt alla. See oli tegelikult lahe aga teistele ei soovitaks.

Kas sul on olnud seksuaalseid fantaasiaid mõnest mehest?
Oma parimast sõbrast... Paul, see oli nali...

Tõsiselt aga... Hmm... meie armastatud president. Temas on midagi sellist... Temast ja tema tegemistest võite leida edaspidigi sissekandeid minu blogist.

Millised mehed sulle meeldivad?
Mulle meeldivad mundris mehed aga ilma mundrita veel rohkem... Võimukad. Salapärased, et oleks mida avastada. Pehmed. Soojad. Huumorisoonega.

Milline Eesti mees on sinu arust kõige ilusam?
Marco Tasane... Ära naera midagi... Ma mõtlesin seda tõsiselt. Tema näojooned on minu ideaalmehe omad. Välja arvatud see palju kirutud lõug. See tundub tõesti kuidagi ebameeldiv. Farmi-Gabriel ju kahvatub tema kõrval...

Kuidas majanduskriis sulle on mõjunud?
Ma olen alati kokkuhoidlikult elanud ja majanduslangus mind eriti ei kõiguta.

Pärast kooli lõpetamist võtsin ma kaheks aastaks aja maha aga mitte midagi tegemine muutub igavaks. Leidsin selle vastu abi. Nüüd on mul oma lillestuudio, mis hoiab mind tegevuses. Majanduskriis on kärpinud klientide hulka.

Kas tahad kuulsaks saada?
Jah... Ma pole eriti fotogeeniline ja ma väldin fotokaamera ette sattumist ei ole see päriselt õnnestunud. Minu pilt on juba olnud “Linnalehe” esikaanel, “Postimehes” ja kadunud “Just´is”. Rahu tema põrmule!

Minu suur unistus on leida enda pilt “Kroonikast” ega ma esikaanele tahagi! Piisab ka sisekülje pildist.

Ah jaa, ma olen ju ka TV3 Seitsmestes uudistes paarile küsimusele vastanud.

Mis on su jalanumber?
44-45 oleneb kingast.

Kas oled nõus end alasti võtma?
Kas ma oleksin nõus? Hea hinna eest, miks mitte. Väikese saladusena võin paljastada, et minust on tehtud selliseid... hmm... siivutuid pilte. Võibolla näitan mõnda oma blogis!

Kui pikk su suguelund on? Kas oled lasknud seda kirurgiliselt pikendada?
Hihihihi... Järgmine küsimus... Hihihi... Selline paras, mahub pihku ja jääb ülegi!

Kas sa tegeled eneserahuldamisega?
Hihihi... Jah!

Mis autoga sõidad?
Lube ei ole ja kuna alaliselt elan väikelinnas siis käin jalgsi. Tervislikud eluviisid on moes! Aga kaugematel sõitudel kasutan ühistransporti, see on väga mugav, sest pikal sõidul saad tegeleda asjadega, mida näiteks autoroolis teha ei saa.

Tallinnas meeldib mulle trammiga sõita. Minu Tallinna peatuskoht (kesklinnas ja Tanel Padari kodu lähedal!) on trammipeatusest viie minuti kaugusel ja sellega saab igale poole... Olge keskkonnasäästlikud!

Milline on olnud viimase aja inspireerivaim sündmus Sinu elus?
Sain teada, et ka president Ilves on inimene. Ma olen temaga mitmeid kordi treffanud. Ja viimasel korral, see oli kõigest kuu tagasi, kuulsin ma tema suust selliseid, natukene räigemaid sõnu, mida tavaliselt temasuguse positsiooniga mehe suust ei kuule ja ei ootaks. Rohkem sellest minu tulevastes sissekannetes. Võibolla!

Mida soovitad teistele eestlasele?
Ärge hinnake raamatut kaane järgi!

Võtame näiteks Liis Lassi, keda sõimatakse blondiks ja lolliks tibiks ja kes midagi ei oska. Aga mina kui turundust õppinud inimene tunnen ära kuidas ta oskab end müüa. Kas ta teeb seda halvasti? Ei, sugugi mitte.

Ja nagu Anu Saagim kunagi ütles, et pole tähtis kas teed head või halba peaasi on, et sinust räägitakse.

Mida teha kurjamitega?
Olen veendunud surmanuhtluse pooldaja. Ja üldse võiks kriminaalkoodeksit hakkata karmimaks tegema. Tapad kolm inimest ära ja mis selle eest saab, kolm kuud! Üldse tundub, et meie riigis määratakse karistusi näo järgi.

Nimeta midagi, mis Sulle naeratuse näole toob.
Kui ma mõtlen inimestele, kes loevad minu blogi ja nende silmad avanevad, sest oma südames nad teavad, et ma räägin tõtt.

Selline siis sai eksklusiivintervjuu Lillekesega. Kui hakkas meeldima, jälgi seda blogi iga päev, sest iga päev on midagi uut. Ja ära unusta, et ka sina saad anda vihjeid teemadeks ja teema arendusteks, selleks saada vaid e-mail lilleketeab@gmail.com või jäta oma sõnum kommentaaridesse.


Kelmikalt lehvitades, Teie Lilleke!

Kommentaare ei ole: