esmaspäev, 16. märts 2009

Issake! Jälle see Evelin.

Eelmisel nädalal lõi meedias laineid proua Evelin Ilves (pildil sõnumiga, et keerake aga mulle...), kes teatas, et edaspidi pääseb presidendiballi kleidivooru filmima vaid rahvusringhäälingu telekanalid ETV. Samuti jääb ära kõmunäljaste fotograafide parv ruuminurgas ning selle asemel on üks ametlik fotograaf.

Vahemärkus: tegelikult kui ma väga tahaksin, siis saaksin ma fotograafina ballile sisse. Ja siis müüksin need pildid meediale kalli raha eest maha. Voh, idee järgmiseks aastaks, ma polegi veel Estonias käinud! Oi kui nutikas ma olen ja ennast kiitmast ma ei väsi :)

Aga tagasi Evelini mure juurde, kust leida selline fotograaf, kes presidendi vastuvõtul ilusaid pilte teeks?

Appi tulevad ärapanijad Mart Juur ja Peeter Oja, kes soovitasid eile õhtul eetris olnud saates, kasutada National Geographicu eesti päritolu fotograafi Priit Vesilindu, sest presidendiballi peab ootama kaua aega ning pilti tuleb teha vaikselt ja ilma välguta, et külalisi ära ei ehmataks. Loodusfotograafina on tal selleks eeldused olemas!

Lilleke24/ Pilt: Google´i pildiotsing.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Täitsa pandav mimm!