esmaspäev, 23. märts 2009

Issand kui kirju on Issanda loomaaed!

Tõehetke vaatas keegi? Ma vist ei peagi rohkem midagi ütlema :)))

Ma pole kunagi viitsinud üle kahe lehekülje kommentaare lugeda. Mõnikord on neid seitse-kaheksa lehekülge aga olen näinud ka kümnelehelist! Aga seekord oli see seda väärt, et need kõik läbi lugeda :)

Parimaid palu kommidest
...lahe eit, hambad irevil kogu aeg ja plaksutas nagu tapaks laudas kärbseid...
...keegi võiks talle rahusteid osta!
...nagu hobusetallist välja karanud...
...natuke laksu all. Kogu aeg klahvid paljad.
...kuradi naerukajakas, lenda minema...
Kõku.
...oleks mul selline hüsteerik kodus, ma läheks ka linnavolikokku. Saaks rahu ja vaikust.

Ma pole elu sees nii palju naernud, kui neid kommentaare lugedes.

Kuigi kommentaatorid pöörasid oma põhilise tähelepanu Eesti kollase meedia tõenäolisele uuele kangelasele - Tõehetke publiku Sirlile - jäi mulle aga kõrva üks saates esitatud küsimus, mis tekitas omakorda minus küsimuse, et mis siis ikkagi juhtus Tartu korteris?

Mina isiklikult arvan, et see on seotud ühe või teise saates kaasas olnud sõbraga, nimedeks neil Jaan ja Aivar :)

Kes on Robert Kalm?
Reformierakonda kuuluv, 20.veebruaril oma 24ndat sünnpäeva pidanud Tallinna linnavolikogu liige. Volikogu liikme hüvitis on Tartu Ülikooli riigiteaduste tudengi ainuke sissetulek.

On selga proovinud oma naerukajakast tüdruku pesu ja riideid ning endalt küsinud, kas ta võiks homo olla. Võiks? Ta ju ongi! Mitte ükski hetero mees ei valiks endale kaaslaseks sellist naist. See kooselu on ainult varjamaks Roberti suhteid teiste omasugustega

Kui naeru tuju on üle läinud.
On hea naerda lollikeste üle, kes end saates end oma "parimatest" külgedest näitavad aga samas on see ka väga mõtlema panev saade.

Ma ei saa aru, miks inimesed sinna saatesse üldse lähevad? Raha võidavad sealt vähesed aga oma kõige räpasemad saladused paljastatakse suure rõõmuga. Mõnel korral on juhtunud ka enamat, ilma on jäädud tööst, perest.

Saatesse saab minna tõesti vaid inimene, kelle minevikus ei ole luukeresid ja kes suudaksid vaadata läbi naeru ka kommentaaridele, mida nende kohta tehakse.

Sest muidu jõuame ühel hetkel ka sinnapunkti, kus keegi ei suuda kommentaare ja häbi taluda ning endale otsa peale teeb?


Lilleke24

Kommentaare ei ole: