pühapäev, 8. märts 2009

Issand! Olen truu, sest kardan suguhaigusi.

Ma ei ole küll suur Kanal 2 “Tõehetke” vaataja, sest samal ajal on TV3 “Monk” aga siiski enne “Ärapanijat” õnnestub näha “Tõehetke” lõppu.

No tänane staar Tõehetke-Madis oli eriti naljakas. Viimane küsimus oli, “et kas oled Kerdale truu eelkõige seetõttu, et sul on hirm suguhaiguste ees?” Vastus oli “Jah.”

Issssssand jumal, kas mehed ongi sellised??? Huvitav kas ta kondoomidest on midagi kuulnud? Või kasutab neid ka oma naisega magades??? Ma ei kutsu üles kedagi oma abikaasasid ega elukaaslaseid petma aga ikkagi...

Noh, ok. Suguhaigus on küll hirmus aga enamus neist on ju ravitavad.

Kokkusattumusena juhtus üks päev selline lugu, et minu ees poes oli naine ja pani ostukorvi paki kondoome. Minul aga, teades naise tausta (väike linn ja kõik tunnevad teineteist), tekkis hoopis küsimus, et miks ta neid ostab?

Kas oma mees petab teda, et naine kardab haigusi saada? Või on kummil nende armumängudes eriline koht? Oi millist klatsi siit saab arendada... Issand kui haige ma olen :)

Mina arvan, et kui inimene on juba üle kümne aasta koos olnud ja paaril on ka juba pesakond, et siis poleks nagu vajadust kondoomide järele. Või siis ikkagi petab, et naine ei julge oma mehega magada.

KASUTAGE KONDOOME, KUI KEPPITE PALJUDEGA
AGA PIKAAJALISE PARTNERI PUHUL TEKKITAB SEE KAHTLUSI!

Lõpetuseks väike nali...

Õpetaja pöördub õpilaste poole:
“Lapsed, nimetage, milliseid kosmonaute te teate.”
“Gagarin, Titov...”“Õige. Aga sina Vovake, keda sina tahaksid lisada?”“Minu isa ja ema.”“Sa ajad midagi segamini.”
“Ei aja. Ma ärkasin eile öösel üles ja kuulsin, kuidas isa ütles emale, noh, kas lendame? Aga ema küsis: kas sul skafander on?”


Lilleke24

Kommentaare ei ole: