pühapäev, 22. märts 2009

KAPO pasunakoor :)))

Tallinna linnapea Edgar Savisaar saatis laiali pressiteate, et traditsioonilisel kevade tervitustseremoonial Musumäel esineb kaitsepolitsei puhkpilliorkester.

Muidugi nagu ikka oli tegu järjekordse Edgari ja tema kamba valega. See on juba kolmas kahe nädala jooksul.

No jah, nagu ma ütlesin juba, et räägid tõtt või valetad, peaasi, et pildile saaks. Asi toimib, kõik meediakanalid tsiteerisid seda uudist! Ja ka kõiki teisi. Tasuta reklaami lehekülgede kaupa osakavad nad endale teha. Õppige teised erakonnad.

Aga mulle hakkas meeldima see pasunakoori mõte. Kas keegi on oma elus ühtegi agenti näinud? Olen, mitmeid. Ja see mõte mulle nalja teebki.

Seda tahaks näha kuidas need mehed, kes mulle 175sentimeetrisele inimesele on ninani, koos pasunatega marsivad... Kas nad üldse neid tõsta jõuaksid. Kuuldavasti suudvad nad vaid baarides klaase tõsta.

Ja ka kehaehituselt on nad sellised pisikesed ja kõhnad. Aga noh, sellised salaagendid peaksidki olema. Siis mahub ilusti kuhugi peitu... Oih, äkki on mul mõni voodi all?

Lilleke24

Kommentaare ei ole: