laupäev, 21. märts 2009

Lillekesel on täna tähtis päev!

Lillekese blogi Lilleke24 saab täna ühe kuuseks.

Kuu aja jooksul olen märganud, et mind on märgatud. Ja ma polegi pidanud end reklaamima. Mul oli algul plaanis suurejoonelisem kampaania.

Edukale stardile pean tänulik olema ka Inno ja Irja Tähsimaale, kes on minu blogi oma kohvikus maininud. Nende sõnal on kaalu! Varsti on oodata ka Inno ja Irja kohviku arvustust.

Kuu aja jooksul olen õppinud kasutama Bloggeri pakkutavat. Üles on pandud küsitlus, kus selgitame välja Eesti parima peaministri a-st 1991. Hääletage ise ja rääkige teistele ka. Iga hääl loeb! Võitjast teeme blogisse "Persooniloo" koos mahlakate kõlakatega.

Ka teie saate blogi Lilleke24 arenemisele ja täies ilus õide puhkemisele kaasa aidata. Oodatud on vihjed, arvamuslood (mida teised ei taha avaldada!), kiitus, laitus ja kõik muu e-mailile lilleketeab@gmail.com Siia võite jätta ka huvitavaid pakkumisi!!!

Mida arvate, mida tahate, mida ei taha... Kommenteerige, sest ma teen seda TEIE jaoks ja käeharjutamiseks enda ajakirjanduslike oskuste parandamisel.


Kelmikalt lehvitades Teie Lilleke ;)

Kommentaare ei ole: